luni, 13 octombrie 2008

Act de întemeiere a cǎrţii de bucate virtuale spre uzul vegetarienilor, veganilor si celor care ţin post


Acest blog colectiv întâmpinǎ cu braţele deschise orice reţetǎ culinarǎ fǎrǎ mortǎciuni (id est, fǎrǎ carne de orice fel, inclusiv peşti, fructe de mare, scoici, melci, lǎcuste, omide (da, se mǎnâncǎ în Camerun, am aflat ieri).

Aşa cǎ vǎ aştept cu invenţii, improvizaţii, remake-uri dupǎ feluri de mâncare celebre încercate de voi.

Pozele sunt binevenite (sǎ ne pregǎtim psihologic pentru aspectul de terci sau de fierturǎ suspectǎ).

Ar fi util sǎ precizǎm timpul de pregǎtire, cât de uşor se gǎsesc ingredientele şi la ce magazin naturist obscur ni le putem procura.

Nu uitaţi sǎ le etichetaţi în funcţie de extremismul alimentar : vegetarian/vegan şi sǎ spuneţi de câtǎ mǎiestrie este nevoie : ucenic, bucatar secund, bucǎtar şef.

Cine doreşte sǎ fie contribuitor dedicat mâna sus şi vǎ fac conturi de administrare (hmm... deşi nu ştiu exact cum... dar vedem).

Sau puteţi posta reţeta pe adresa de mail dana31georgescu arond yahoo punct com şi mǎ ocup eu s-o public.


5 comentarii:

Mihaella Gheorghiu spunea...

salut initiativa!
mai ales ca din ce in ce mai multe persoane merg pe aceasta cale...stiu ei de ce!

Linxul lucid spunea...

te asteptam cu contributii :)

cameleon spunea...

"mortaciuni" :)) ne exprimam la fel :)) trebuie sa incerc cateva retete noi

Anonim spunea...

Ce tare ai fost..."de publicare ma ocup eu!"

Crezi ca va munci cineva la o reteta ca s-o publici tu? de ce mai avem bloguri personale?

Oricum...n-am mai dat peste asa tupeu!

Ralu spunea...

eu zic cadavre nu mortaciuni:))